Sylvia in Zuid Afrika

Laatste dagen...

Dit is alweer mijn laatste verhaaltje want zaterdag vlieg ik terug naar ons kikkerlandje. Mijn gevoel is een beetje dubbel. Ik kijk er echt héél erg naar uit om weer lekker thuis te zijn. Maar het is hier nog zo leuk en er valt nog zoveel moois te ontdekken. Goede reden om ooit nog eens terug te gaan! Vorige week woensdag was het nationale mensenrechtendag, dus iedereen was vrij. Ik ben toen met een paar meiden naar Sea view park gegaan. Dit is een natuurpark met leeuwen, tijgers, giraffen e.d. Maar het was heel klein en veel dieren zaten achter gaas of hekken. Dus hoezo wildpark?? Maar goed, we waren weer even onder de pannen. Donderdag werd aan de kindjes verteld dat ik de volgende dag voor het laatst zou zijn. Sommige helemaal verdrietig. Er was 1 meisje die me een briefje toestopte waarin stond dat ze zoveel van me hield. Zo schattig!! Vrijdag had ik cupcakes meegenomen en toen ik op de creche aankwam, was de deur dicht wat best wel vreemd was. Toen ik binnenkwam, zaten daar alle kindjes al. Die waren extra vroeg gekomen en begonnen te klappen en een liedje te zingen. Dat was wel even een 'brok in m'n keel' momentje. Op vrijdag zijn de kindjes altijd heel hyper, maar nu helemaal!! We hebben zitten knutselen en ik heb ze geschminked. Voor hun is een gebakje trakteren alleen normaal voor je verjaardag. Dus ze zaten ook steeds happy birthday te zingen, haha!! Aan het eind van de dag werden de kindjes opgehaald en kreeg ik van iedereen een dikke knuffel. Vandaag, do en vrij ben ik dus ook nog op de creche. Er werd me verteld dat er maar 5 tot 10 kindjes zouden zijn. Maar vandaag waren er 18, wat voor een vakantieperiode best wel veel is. Ik vind dat alleen maar leuk, zodat ik toch nog even wat langer van ze kan genieten! Vrijdagavond ben ik met nog 3 meiden naar Kaapstad vertrokken. We gingen rond 23u rijden (in de stromende regen!!) en kwamen de volgende ochtend om 9u aan in het zonovergoten Kaapstad. Na een welverdiend ontbijt hebben we geshopt (en ik heb niet eens wat gekocht!!) en daarna heel toeristisch in zo'n hop on, hop off bus gezeten om een indruk van Kaapstad te krijgen. Toen die bus bij het strand aankwam, vonden we het genoeg geweest en zijn we eruit gegaan, een cocktailbar ingelopen en daar niet meer weg gegaan. Tja, wat wil je? Cocktails voor de helft van de prijs,in het zonnetje...heerlijk! De rest van de dagen Kaapstad hebben we gevuld met strand, shoppen, wederom cocktails en uitgaan en uiteraard een bezoek gebracht aan de Tafeberg en Kaap de goede hoop. Kaapstad en omgeving was óók weer fantastisch!! Komende vrijdag heb ik m'n afscheidsfeestje en dan stap ik zaterdag toch wel met een beetje pijn in m'n hart in het vliegtuig.... Bedankt voor al jullie leuke reacties en mailtje en ik hoop jullie allemaal snel weer te zien!!

Reacties

Reacties

Chantal

Super dat er deze week nog genoeg kindjes zijn. Kan me voorstellen dat je ze gaat missen........
Heeeeeel veeeeel plezier nog de laatste daagjes!!
Enneh, hier rijden we rechts, niet vergeten ;-)

-xxx-

Wendy

Wat geweldig om je verhalen te lezen en te zien dat je het zo reuze naar je zin hebt. Maar wat is de tijd snel gegaan zeg!! Ben benieuwd naar al je verhalen en foto's. Geniet nog lekker van je laatste dagen.
Have fun en zie je snel. x

Mariette

Hoi Sylvia

Heel veel plezier nog de laatste dagen, geniet er nog maar van.
Het zal inderdaad een dubbel gevoel zijn, graag naar huis maar ook jammer dat je weg gaat.
Wat is die maand toch snel gegaan. Of niet?
Goede reis naar huis over 3 dagen.
Liefs van ons allemaal!!

Maaike

Syl klinkt allemaal helemaal super:)

Paul

Schatje, ik kan niet wachten om je weer op te halen van Schiphol!
Geniet nog effe en .... TOT OVER EEN PAAR DAGEN, joepie.

xPaul.

Peter

Je hebt genoten lees ik wel. Als ik je verhaal lees krijg ik ineens ook weer zin om te reizen :-) fijn.
Een goede reis terug.
x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo