Sylvia in Zuid Afrika

Te weinig tijd!!

Tjonge, jonge...wat klinkt een maand weg lang, maar wat vliegt de tijd!! Ik heb het hier hartstikke druk en kom niet meer aan m'n weblog toe. Na een druk weekend heb ik vanavond maar een rustig avondje ingepland...ben tenslotte ook geen 18 meer ;) Met de kindjes gaat het nogsteeds goed. Vorige week was het heel warm, dus heb ik m'n meegebrachte waterballonnen gevuld. En nee...dit keer geen chaotische toestanden, ik had er 100, haha!! De kindjes waren door het dolle, maar zodra er 1 kapot ging waardoor ze nat werden, was het huilen geblazen. Maar goed, het was leuk. Ik heb weer een klein stukje meer van Port Elizabeth ontdekt en wel het nachtleven. Ook niet geheel onbelangrijk...Donderdag gingen we met 5 meiden op pad en dat was erg gezellig. Vrijdag hadden we allemaal een dag vrij genomen om een weekendtrip te doen. We gingen met z'n 8en naar Hogsback. Is een klein hippiedorpje op zo'n 4 uurtjes rijden van P.E. Wat een fantastische omgeving!! Helaas hadden we zaterdag de hele dag regen, waardoor we noodgedwongen heel veel cappucino in een cafeetje hebben gedronken. 's Avonds hebben we in de bar gehangen van het hostal. Ook erg gezellig...en erg laat geworden. Of nou ja...laat?? Mijn wekker ging al om 5:45 af omdat we met een paar meiden gingen paardrijden om 6:30. Gelukkig was het droog en was het echt supermooi!! Daarna gingen we met z'n allen een 4 uur durende hike doen. Dat was ook super!! Door de vle regen was het wel veel glibberen en glijden, maar gelukkig had ik wel m'n wandelschoenen meegenomen ipv alleen m'n All stars (thanks Mar!!). Ik heb een fantastisch weekend gehad. Niet zo spannend als vorige week (gelukkig) maar ik heb ontzettend genoten. Dit is alweer m'n laatste week als vrijwilliger. Volgende week is het vakantie dus dan zijn ze helaas gesloten. Dus vrijdag ga ik de kindjes in de watten leggen met cupcakes en schminken. Mij was verteld dat je nog andere activiteiten kon organiseren in de vakantie. Maar volgens mij is dat meer het opknappen van gebouwen e.d. Daar had ik niet zo heel veel zin in, en nu ik toch nog een week over heb...wilde ik heel graag naar Kaapstad. Dus ik rij vrijdagavond met 2 meiden naar Kaapstad en dinsdag rijden we weer terug. Misschien dat ik woe, do en vrij dan nog een kwast in m'n handen ga houden. En dan is het alweer voorbij...qua land zou ik hier nog wel langer willen blijven want er is hier nog zoveel moois te ontdekken. Maar het is goed zo en kijk er ook wel weer naar uit om naar huis te gaan....

Reacties

Reacties

Merel

Leuk Syl!
Je kan met het Fam. Weekend dan wel mee met de paarden;)
xx

Maaike

hi Syl,

Klinkt allemaal goed! als je weer terug bent eindelijk lang geplande borreltje doen? liefs

Lea

Fijn dat je nog even een stukje heb kunnen schrijven. Ook fijn dat je het druk hebt, dat is beter dan dat je je verveelt en heimweh krijgt. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen en de namen van de plekken waar je geweest bent.
Groeten en geniet nog maar zo lang het kan. De maand is bijna voorbij.

Chantal

Jeetje, gaat idd erg snel!! Jammer dat ze vakantie hebben......
Verwen de kindjes nog maar even flink!
Leuk al die uitstapjes! Veel plezier in Kaapstad.

-xx-

Adrienne

Hoi lieve Sylvia, leuk dat we weer iets van je hebben kunnen lezen. Tijd gaat inderdaad supersnel maar geniet er nog lekker van. We zijn benieuwd naar al je foto's straks. Succes nog deze week met je activiteiten en veel plezier in Kaapstad het weekend. Veel liefs van ons allemaal. Doei doei

Saskia

Klinkt goed Syl. Geniet er nog goed van!! X

Peter van Barneveld

Mooie verhalen, mooie foto's Kortom een mooi avontuur. Gisteren kaasfondue met Paul dus hij heeft voorlopig zijn portie weer binnen.
Groetjes en nog veel mooie dagen in Afrika
Peter en Femke

C & A

Toch geweldig om op dez manier onmiddellijk je verhaal de wereld in te kunnen sturen en bovendien meteen foto's . Veel sprekender zo. Nog fijne dagen en een goede reis terug, Syl.
Een vraagje: waarom moest dat paard eerst nog eten voor je de rot begon...

veel groetjes uit Son

Susan

Heerlijk :) Veel plezier in Kaapstad!! Ga alle mooie dingen in de omgeving doen, de pinguins zijn superschattig!
X

Adrienne

Hee Sylvia,
Hier nog een laatste berichtje om je nog fijne dagen te wensen, geniet nog even voordat je weer naar NL mag komen. Wat ben je aan het doen nu, nog wel op de crèche of niet meer? En natuurlijk een goede reis terug (maar dat is pas voor over 4 dagen dus nog niet aan denken hoor).
Lieve groetjes, Adrienne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo