Sylvia in Zuid Afrika

I DID IT!!

Hier weer een verhaaltje vanuit het Afrika-front. Alles gaat nogsteeds goed hier, heb het gevoel dat ik hier al heel lang zit. Ik heb Afrika natuurlijk uitgekozen om ook iets van het land te zien. Dus van het weekend met een paar huisgenootjes op pad geweest... Ik dacht dat in m'n eentje naar Z.A al eng was, maar sinds zaterdag weet ik pas ECHT wat eng is. Sommige mensen zullen misschien heel boos op me worden, anderen weten dat ik dit ooit wel heb willen doen.......ik heb parachute gesprongen!!! Ik ging samen met William (een Australier) als eerste en toen was het: ladies first! Oh my god...waar ben ik aan begonnen? Maar goed, eenmaal uit het vliegtuig kwam de vrije val en daarna ging de parachute open. Supercool...totdat de instructeur in m'n oor zei: we've got a problem! Klonk net als 'housten...we've got a problem'. Ik dacht nog: haha, nu even geen grappen maken he!! Maar toen hij zei: "Sylvia, prepare for your second free fall" wist ik dat het een serieuze zaak was. Wat bleek? Ik had een 'cut away': de eerste parachute werd afgesneden en de reserve werd gebruikt. Ze zeiden dat dit in jaren niet is voorgekomen en de kans dat dit gebeurd, is 1:1000000. Nou ja, het precieze getal weet ik niet, maar het komt heel weinig/ zelden voor. Bij de rest van m'n huisgenootjes die ook sprongen, ging het wel goed hoor. Hoe dan ook...i'm still alive. Het was echt wel heel cool om gedaan te hebben....maar nooit meer!! Zondag zijn we met een aantal naar Addo national park gegaan en hebben een 'gamedrive' gedaan. In m'n eigen autootje de hele dag het park rondgereden. Heel gaaf om gewoon olifanten, zeebra's, buffels, neushoorn, enz. vlak voor je neus voorbij te zien lopen. Kortom...ik heb een fantastisch maar toch ook wel bizar weekend achter de rug!! Wat zal het volgende weekend me brengen??? Maar om jullie gerust te stellen: ik ben geen gekke dingen meer van plan hoor!! Xx

Reacties

Reacties

Cheraine

Im proud of you!

Daan

Super Gekkie.

Geniet van al deze super leuke en spannende ervaringen.

Liefs Daan

Mariette

Jeetje, nooit gedacht dat je dat zou doen!!! Super stoer. Leuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien. Ga lekker door met leuke dingen doen. Volgens mij vinden de kindjes je ook geweldig. Dat is gaaf om te zien.
Liefs van ons allemaal !!

Wim

Hoi Syl,

Wat leuk om je verhalen te lezen en foto's te bekijken. Zo te zien vermaak je je daar prima! Wat stoer dat je parachute gsprongen hebt! Veel plezier nog, maar dat gaat zeker lukken!

Groetjes Wim.

Chantal

Heb jij weer weer.... Wat eng, gelukkig allemaal goed gegaan. Wel supergaaf hoor! En wat een leuke foto's allemaal!! Al die lieve kindjes.
Je hebt niet gelogen, je hebt al een goed kleurtje ;-)
Geniet ervan!
-xx-

Maaike

hi Syl,

het is me gelukt, ik kan eindelijk ook een berichtje schrijven hier. Nu nog even je verhaal lezen :)
moet zeker andersom he... liefs

Maaike

jeetje wat gaaf zeg. hoe hard heb je gegild:) liefs

Carolien

Engerd, om zo te springen!!!! Ga maar lekker duiken dat is veel veiliger (veel haaien daar ).
Geniet van de kindjes en ik volg je verhalen.

Saskia

Jee Syl, wat een verhaal! Maar wel super gaaf vooral die vrije val he?!
Geniet nog van alles daar,
X Sas

femke

ha die syl, peet heeft al een keer gereageerd maar iik ga ook nog ff zeggen dat ik van je verhalen geniet en het waanzinnig vindt dat je met de parachute naar beneden gekomen bent. jee wat eng!!! ik zou t voor geen goud durven hi hi je kent me...
lieve schat geniet van al het moois om je heen , voor je t weet zit je weer thuis.. dikke knuf van de buuf

Bernadette van den Muijsenberg- Dissel

Geniet er maar van. Wees wel voorzichtig, dit zegt een oude tante!

Diana Staals

Hoi lieve Sylvia,

wauw wat een avontuur parachute-springen, ik heb al hoogtevrees op een keukentrapje....
En wat een prachtige foto's met die super lieve (en aan de ogen te zien sommige ook ondeugende) kindjes! Ik sprak Paul deze week hij was net 1 van de maaltijden aan het magnetronnen die jij voor hem in de diepvries had gezet, zelfs op afstand verwen je hem nog, wat ben je toch een schat. Nou geniet nog maar lekker en tot na 1 april.
kus Diana

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo