Sylvia in Zuid Afrika

Daar zit ik dan....

Daar zit ik dan aan de andere kant van de wereld op m'n kamer...en moet nog even wennen hoor!! Vrijdag was de dag van de waarheid en daar zat ik dan: bepakt en bezakt met zweethandjes in de auto. Waar ben ik aan begonnen? dacht ik steeds. Het voelde heel raar om van iedereen afscheid te nemen en met name van Paul!! Daar liep ik dan met m'n ziel onder m'n arm op Schiphol...maar langzaamaan werd de spanning minder en liet ik het maar over me heen komen....totdat bleek dat ik een uur vertraging had en lichtelijk in de stress schoot of ik m'n aansluiting wel zou gaan halen. Ook dat kwam goed, want ik was nog even vergeten dat Londen ook tijdsverschil heeft...Al met al een goede reis gehad! Aangekomen op Port Elizabeth verwachtte ik daar een man met een bordje "miss Bruin"....veel bordjes gezien, behalve de mijne!! Oh nee toch...ze zijn me vergeten!! Maar een kwartier later kwam er dan toch een mannetje met MIJN naambordje. Goed, dat was mijn eerste contact met de Zuid Afrikaanse mentaliteit en dat zal vast niet de laatste zijn;) Aangekomen in het huis (wat overigens wel ok is), was er nog 1 andere dame afkomstig uit Zweden (Marlene,42) die hier voor 4 maanden zit. Gelukkig was zij er want anders had ik me hier echt verloren gevoeld de 1e dag. De rest van de vrijwilligers zijn een weekend-trip aan het maken. Dus met Marlene heb ik de 1e middag doorgebracht op het strand...want warm dat het hier is!!! Morgen nog een relaxdagje en dan maandag gaat het beginnen. Dus ik dacht: ik stuur nu even een teken van leven, want wie weet komt het er daarna wel helemaal niet van! Ik duik zo lekker m'n bedje in want ben toch best wel moe! Iedereen nog heel erg bedankt voor de berichtjes, kaartjes, kadootjes e.d. Superlief!!

Reacties

Reacties

Susan

Ha lieve Syl, mooi verhaal! We stonden onze laatste dag op de piste dus helaas vergeten je te smsen. Bij deze; ga onwijs genieten!! Zo'n eerste dag is altijd wennen, ik denk alltijd weer 'waar ben ik aan begonnen'! Maar dat gaat heel snel voorbij:) Geniet!!!! Liefs Suus

joke dissel

Dag stoere meid, je hebt al weer heel wat beleefd! maar het echte werk gaat nog beginnen , hè? We leven intens met je mee en zijn benieuwd naar al je avonturen. Veel succes maandag en hou ons op de hoogte.
Lieve groet van Jan en Joke

Tineke

Hé avonturierster, ik wist niet dat je dit van plan was, maar vanaf nu ga ik je volgen hoor. Hoe lang blijf je daar? Nou succes en vooral geniet er van! Liefs, Tineke dus.

Truzy

Leuk van je te horen Syl! Heel veel plezier daar en hoop veel te lezen over wat je mee maakt. lfs Truzy

Laura stijnenbosch

Wat leuk dat je een blog bij houdt, ik ga je op de voet volgen. Ga er lekker genieten van dit avontuur, want heel snel zal je het niet weer doen.

Liefs Laura stijnenbosch

Lea

Goed zo Syl, je bent er! Zonder problemen en ach, die mannetjes met bordjes, moenie worrie nie, hulle kal kom!
Is het ver lopen naar het strand? en is de voertaal alleen Engels in het huis? Ben beniewd.
Lea

Elles

Syl, wat leuk om te lezen, spannend joh de 1e dagen! Heel veel succes morgen, gaat zeker goed komen! Wij zijn weer veilig geland uit het mooie NZ, morgen weer naar kantoor... Succes met de sport&spel lessen! xx

Adrienne

Fijn dat je goed aangekomen bent. Geniet nog van een rustig dagje en natuurlijk heel veel succes morgen! We blijven benieuwd naar je verhalen dus lezen hopelijk snel weer iets van je. Lieve groetjes van ons allemaal. Adrienne

Bernadette

He Sylvia,
Leuk om te lezen zeg. Heel veel plezier de komende weken en ik zal je verhalen volgen.
Groetjes Bernadette

Heleen

Wauw Sylvia wat spannend en leuk allemaal! Jammer dat we elkaar niet meer hebben gezien voor die tijd maar als je weer terug bent komen we snel naar je verhalen luisteren. Heel veel plezier en succes!!
Heleen

Illie

Hey Syllie, ik heb je blog gevonden en ik ga je volgen.
Veel succes en de mazzel!!!

Marja

Syllie!

Klinkt als een goed begin van een geweldig mooi avontuur!Heel veel plezier en succes morgen op je eerste werkdag en met al die kids.

Dikke knuffels van je neefje Bas, en x van Jel en Mar

Diana Staals

.....ja dat kun je wel zeggen nieuw verhaal. Wat een verrassing voor ons dat je op reis bent, super zeg. Vanavond maar eens naar de zielige vrijgezelle (hihi) man van je bellen om meer te horen. Nou lieve Sylvia geniet van al het moois wat er op je pad komt!!
3 dikke kussen van Rik, Diana en Shihan
ps Shihan zei toen hij het hoorde "o dan kennen we 2 Sylvia's 1 van Paul en 1 in Africa"

Peter

Dag Syl,
No worries, het wordt een prachtervaring.
Geniet er dus maar lekker van.
x

Paul

Hoi mogli,
geniet ervan he! En hoeveel nachtjes slapen is het nog tot je weer thuis bent.....
Liefs

Mariette

Ha Sylvia

Fijn dat je er bent. Vandaag je eerste werkdag. We zijn erg benieuwd hoe het is gegaan en kijken erg uit naar je verhalen die we zeker gaan volgen. Geniet ervan!! Liefs van ons allemaal

marian

Hoi Sylvia,
Afgelopen week helemaal vergeten om je goede reis te wensen! Heel veel plezier in het zonnige zuiden!

Saskia

Hi Syl, wat een avontuur al he! Ik hoop dat je je 1e daagjes goed hebt overleefd en al een beetje gewend bent geraakt aan al die nieuwe indrukken.
Ik ga je natuurlijk verder volgen. Ben heel benieuwd naar al je verhalen.
Heel veel succes!!
Liefs Sas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo